Monday, June 4, 2012

Vaderdag 2/ Father's Day 2

Op de site van Martha Steward
staan een heel aantal leuke en makkelijke
knutsel ideeën. Ik heb deze er tussen uit gepikt:
een overhemd boekenlegger. 
Op de site vind je 4 verschillende overhemden om te printen
en een duidelijke instructie: 
Veel plezier!


Martha Steward has a lot of Father's day ideas on
the site that are easy to make. I just picked one
to share with you.
These bookmarks are printable templates with 4 different
shirts that you can make. You find all instructions here: 
 http://www.marthastewart.com/264358/clip-art-craft-magnet-bookmarks?czone=holiday/spring-celebrations-cnt/celebration-father-day&center=307033&gallery=350169&slide=264358
Have fun!

3 comments:

Mariska said...

Hoi,
Wat een super leuke creatie, Zat nog ideen op te doen voor het maken voor een vaderdag cadeautje. Dit is erg orgineel, ik ga het denk ik ook uitvoeren met mijn oppaskinderen.

patricia's scrapfun said...

wat een super leuk idee papa houd niet zo van lezen maar opa wel ;) die is volgende maand jarig dus ik ga zeker met mijn meisje zo'n leuke blouse/ uh boekenlegger maken ;)

bedankt voor het idee
gr patricia en naomi

patricia's scrapfun said...

wat een super idee papa leest helaas niet maar opa heeft 3 boekenkasten vol en hij is bijna jarig dus ga ik met mijn dochter voor opa wat van deze super leuke overhemden uh... boekenleggers maken ;)

bedankt

gr patricia en naomi